+ 4
Inlägg: 2731755
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Han (Viktor S) är väl bättre att uttrycka sig i skrift än verbalt.
Man måste ju ge Pelle en eloge som lyckats anpassa sig så pass bra till de nya mediekanalerna, inte så jävla lätt för en som jobbat med gammelmedia sen urminnes tider.
Han (Viktor S) är väl bättre att uttrycka sig i skrift än verbalt.
Man måste ju ge Pelle en eloge som lyckats anpassa sig så pass bra till de nya mediekanalerna, inte så jävla lätt för en som jobbat med gammelmedia sen urminnes tider.
+ 4

Denna la han ut igår t ex :