Paninaro: Pejas pajaslag på Tv:n här kanske..
Inlägg: 2731895
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-09-21 Borta
Costanza: Lycka till mot Örebro idag! Räknar kallt med att ni är det bättre laget och löser 3 poäng.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-09-21 Borta
Costanza: delar konto med en saikare. Tror inte båda kan se samma match numera