Inlägg: 2733298
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-09-21 Borta
KB: Absolut inte. Panik är Greta Thunbergs grej.
Däremot är det ansvarsfullt att börja skissa på en Plan B efter en sådan här horribel start, så att det inte blir totalt kalabalik ifall vi ligger toksist efter 20 omgångar.
Jag känner inte samma trygghet i MoDo nu som jag kände inför förra säsongen.
Däremot är det ansvarsfullt att börja skissa på en Plan B efter en sådan här horribel start, så att det inte blir totalt kalabalik ifall vi ligger toksist efter 20 omgångar.
Jag känner inte samma trygghet i MoDo nu som jag kände inför förra säsongen.
Tycker absolut inte man ska ta några drastiska beslut på grund av en match bortom att backa i tankarna kring kedjeformationerna. För mycket panik över för lite underlag.