{5647}: Om Kero är så dålig som många säger, så är ”Fisken” ett minst lika tungt avbräck som Kaski.
Inlägg: 2733671
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-09-21 Borta
Peja: Jo, han är väl andracenter om Kero inte är bra. De har ju massor av backar, så de borde klara även om någon av dem redan är skadad.