+ 1
Inlägg: 2733894
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese:
Trots allt så gav intervjun med Widebro mer frågor än svar.
Vad är det styrelsen tänker sig att det är för utveckling man vill se som inte Widebro är lämpad för, eller som han inte känner sig redo att utveckla? Det är huvudfrågan.
Trots allt så gav intervjun med Widebro mer frågor än svar.
Vad är det styrelsen tänker sig att det är för utveckling man vill se som inte Widebro är lämpad för, eller som han inte känner sig redo att utveckla? Det är huvudfrågan.
+ 1
Rundblad ÄR ju inte vår kapten, och inte visat nån formidabel kapacitet sen han kom till laget, så om detta leder till att han hamnar någon annanstans, så tror jag det är det bästa för alla inblandade.