Inlägg: 2733902
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: hoppas inte han lämnar, oavsett hur spelet såg ut ifjol så har han ändå rutin, något det inte direkt kryllar av på backsidan. Sen förstår jag inte hur sånt här kan fortsätta hända, var ju liknande när sylwander försvann. Man kan inte ge spelare förtroende för att 2 sekunder senare ändra sig.
Den här jävla insamligen för norlinder känns mer och mer som ett ända stort pajjasdrag.
Den här jävla insamligen för norlinder känns mer och mer som ett ända stort pajjasdrag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Lösningen finns redan på bordet. Jeppe tar C:et, en back på plats 6-8 lämnar. Win-win
+ 1
INGET KVAL DENNA SÄSONG TACK