+ 7
Inlägg: 2733989
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Dumt att sprida sådant som du bara gissar. "Det går inte att tolka på annat sätt". Jo, det går att tolka på många andra sätt.
+ 4
Sv: Silly season
Bad_Brett: Förstår om en del supportrar börjar oroa sig men MoDo är lugna. The three amigos har blivit två men Hinken och Karlin rattar skeppet fortsatt stadigt.
Sv: Silly season
Bad_Brett: Det där snacket om att man vill ta nästa steg har jag svårt för hur kan man ta nästa steg när vi inte är ett etablerat SHL lag än och om det vill sig illa kanske vi får kvala för att hålla oss kvar.
Videbro har mitt förtroende efter att ha gjort ett fantastiskt jobb under dessa år men styrelsen har inte det förtroendet oavsett hur bra dom vill få det att låta framför kameran.
Videbro har mitt förtroende efter att ha gjort ett fantastiskt jobb under dessa år men styrelsen har inte det förtroendet oavsett hur bra dom vill få det att låta framför kameran.
Sv: Silly season
Fan försöker MoDo ta kål på oss alla eller snacka om mardrömsdagar. Tack för allt köng Widebro
Hoppas det inte sätter ribban för hur resten av säsongen blir.