KB: Rent historiskt kanske men ifjol hade vi nästintill fullsatt, på en torsdag det med. De flesta andra har fullsatt i premiären. Men vi är en liten stad och alla älskar inte hockey, så är det.
Inlägg: 2734007
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Du tänkte inte på att dom flesta andra lag frånsett oss sålde ut sin premiär i och med lördagsmatch? Vi inleder på en torsdag hemma.
+ 1