+ 2
Inlägg: 2734076
Svarskommentarer
Sv: Silly season
biff1: Vi behöver inte medgångssupportrar så då är det bättre att du ger bort ditt säsongskort!
+ 5
Sv: Silly season
biff1: Fast mindre jävligt/jobbigt att se oss bra i HA är få stryk i SHL.
Sen som MoDoit är det ju historiskt så att i SHL har vi i regel fått mer spö är gjort succé.
Sen som MoDoit är det ju historiskt så att i SHL har vi i regel fått mer spö är gjort succé.
+ 2
Sv: Silly season
biff1: Så du missade våra två bästa säsonger i mannaminne?
Inte konstigt du tvivlar.
Inte konstigt du tvivlar.
+ 3
Jag klarar inte av HockeyAllsvenskan igen. Såg i princip varje match fram tills MoDos katastrofala uttåg där 15/16. Efter det blev det rätt få matcher jag kollade på.