Tarasov: Fina Smålandsderbyn i HA.
Inlägg: 2734679
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Hur tror ni att tombolan går till torsdagsmatchen?
Så här skulle jag ställa upp!
Olofsson - Jasek - Carlsson (en kedja jag velat se länge)
Woods - True - Aagaard (visat ok kemi när de fått spela tillsammans)
Ranta - Vigneault - LP (Ranta behöver en stabil center och kan hitta kemi med LP)
OP - TJ - Sebbe (en kedja med MoDo-hjärta)
Bänkvärmare: Niederbacher och Södergran
Så här skulle jag ställa upp!
Olofsson - Jasek - Carlsson (en kedja jag velat se länge)
Woods - True - Aagaard (visat ok kemi när de fått spela tillsammans)
Ranta - Vigneault - LP (Ranta behöver en stabil center och kan hitta kemi med LP)
OP - TJ - Sebbe (en kedja med MoDo-hjärta)
Bänkvärmare: Niederbacher och Södergran
+ 3