+ 1
Inlägg: 2734713
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs:
Om alla är på plats tror jag OP kommer vara utanför.
Andralinan är logisk, tror Olofsson/Ranta kan fungera med True.
Om alla är på plats tror jag OP kommer vara utanför.
Andralinan är logisk, tror Olofsson/Ranta kan fungera med True.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Precis sådär borde vi spela fast Carlsson i stället för OP och Ohlsson in i fjärde. OP bänk. Hoppas Karlin har kommit på det. På backen typ såhär:
LaDue-Winberg
Norlinder-Näsen
Bernhardt-Rundblad
Noren
Spelar vi så och sen med Olle Eriksson Ek i målet tror jag att vi vinner på torsdag.
LaDue-Winberg
Norlinder-Näsen
Bernhardt-Rundblad
Noren
Spelar vi så och sen med Olle Eriksson Ek i målet tror jag att vi vinner på torsdag.
Men skulle själv testat:
Woods - Jasek - Aagaard (perfekt för Aagaard att bara placera sig rätt, Woods och Jasek skapar vägen fram)
Olofsson - True - Ranta (tror Jeppe och True passar bra ihop, Ranta är blåslampan som ser till att det ej går för segt)
OP - Vigneault - Södergran (tunga att möta på olika sätt för motståndarna)
LP - TJ - Carlsson (känns som en finurlig fjärdekedja som nog kan överraska en del offensivt)
Ohlsson, Niederbach (bara att slänga in om det behövs)