+ 1
Inlägg: 2735147
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
{10015}: Är det så förbannat viktigt att just denna match är slutsåld då?
MoDo har ökat sitt snitt stadigt de senaste åren och är nu någonstans i mitten av publikligan.
Finns absolut utvecklingspotential men om man ser till vad man kommer från tycker jag det är bra ändå.
MoDo har ökat sitt snitt stadigt de senaste åren och är nu någonstans i mitten av publikligan.
Finns absolut utvecklingspotential men om man ser till vad man kommer från tycker jag det är bra ändå.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
{10015}:
Den 28 september förra året möte vi Rögle och hade 4321 i arenan. I den kontexten så tycker jag det är bra om vi kliver över 5 000.
Tycker det blir svårt att klaga på att folk inte är tillräckligt intresserade av hockey för att gå. Människor har olika intressen och prioriteringar.
Därmeot tror jag MoDo Hockey kan jobba för att få en ökad publiktillströmning på sikt. Det gick rätt håll i allsvenkan iaf så får vi se hur det blir nu i SHL.
Den 28 september förra året möte vi Rögle och hade 4321 i arenan. I den kontexten så tycker jag det är bra om vi kliver över 5 000.
Tycker det blir svårt att klaga på att folk inte är tillräckligt intresserade av hockey för att gå. Människor har olika intressen och prioriteringar.
Därmeot tror jag MoDo Hockey kan jobba för att få en ökad publiktillströmning på sikt. Det gick rätt håll i allsvenkan iaf så får vi se hur det blir nu i SHL.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
{10015}: Precis, jag går på matcher för att kolla på MoDo och inte för att spana in nåt motståndarlag.
Alla andra lag kan ju fylla upp sina hallar.