+ 1
Inlägg: 2735162
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
{10015}:
Vår första match efter 8 års frånvaro, är lite speciell. Så tycker inte man kan jämföra med den.
Nej men veckodagen var en torsdag, och vi möter ett skånelag. Hade vi mött Timrå hade det sannolikt sett annorlunda ut.
Vår första match efter 8 års frånvaro, är lite speciell. Så tycker inte man kan jämföra med den.
Nej men veckodagen var en torsdag, och vi möter ett skånelag. Hade vi mött Timrå hade det sannolikt sett annorlunda ut.
Självklart kommer det fler matcher och hoppas att resterande lockar mer publik för att det är verkligen det sjätte utespelaren.