Inlägg: 2735885
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
NuMo: För att vara rättvis så bör båda Malmös målvakter få släppa in 5 var...
+ 1
Vi ledde då med 3-0 och hamnade i en känsla att det här behöver vi bara försvara. Man glömde alltså framgångskonceptet från första perioden.
Då tog man vara på de chanser man hade. Väl unt.
Nu ledar man med 5-0.
Följer man logiken så borde vi spela sämre än i andra perioden.