Inlägg: 2736148
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Bad_Brett: TN är såklart mycket bättre än LP över stora delar av planen.
Varken LP eller TN kommer lånas ut!
Varken LP eller TN kommer lånas ut!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Bad_Brett: Niederbach lär snarare få ett nytt 5-års kontrakt med tanke på hur mycket han får spela
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Bad_Brett: Det önskar jag verkligen men högst möjligt att det blir tvärtom efter de signaler man skickat hittills genom att bänka LP och ge Niederbach förhållandevis stort förtroende. Karlin vågar inte lita på juniorer.
Tror Niederbacher lånas ut eller säljs innan säsongen är slut.