Inlägg: 2736153
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
biff1: haha fan vad alla klagar tycker David#40 gör en bra match samma med byström. samma med niederbach. vi går ner oss som lag i 2a perioden inte som individer. ser ingen klaga på att aagard tar utsida ist för insida mot örebro när.det blir 4-0 ( inget ont om aagaard ) men ni har verkligen valt era hackkycklingar och har fan inte en objektiv bedömning av deras insattser. ni kan ge mig vilket nummer på tröjan ni vill och jag lovar att om jag söker kan jag hitta 10 fel på match ävem om det är 92 11 eller 71 eller 40. ni kanske borde lära er att va lite glada också. 5-1 idag och JAG är oaf sviiin nöjd med laget✌️
+ 13
Ge bara några minuter och höj deras självförtroende, behöver inte vara många.