+ 5
Inlägg: 2736180
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
{10015}: För det första så argumenterar jag rätt sällan med bakgrund på vad jag tror!!
Om vi tar dagens match, TN slog inte en enda inidanare, han spelade fram Ranta 2ggr till exeptionella målchanser och hade en i insida stolpe själv efter att han gjorde sin back, han jobbade hem och bröt ett par lägen i slottet för Malmö och spelade matchen igenom på rätt sida.
TN är långt ifrån bäst på isen idag och jag kan tycka att LP borde fått några inhopp vid ställningen 5-0, men det blir bara tröttsamt att höra dina korkade försök till argument.
Hur många år har du själv spelat hockey ?
Om vi tar dagens match, TN slog inte en enda inidanare, han spelade fram Ranta 2ggr till exeptionella målchanser och hade en i insida stolpe själv efter att han gjorde sin back, han jobbade hem och bröt ett par lägen i slottet för Malmö och spelade matchen igenom på rätt sida.
TN är långt ifrån bäst på isen idag och jag kan tycka att LP borde fått några inhopp vid ställningen 5-0, men det blir bara tröttsamt att höra dina korkade försök till argument.
Hur många år har du själv spelat hockey ?
+ 1
Du tycker att Niederbach är bra och du verkar också tro att jag är den enda här som tycker han är dålig. Du får tro exakt vad du vill.