+ 6
Inlägg: 2736237
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Bad_Brett: Tror inte han trollar, eller, kanske lite.
Jag vet inte vem som är mest förblindad, Gavelo av Niederbach eller Rödluvan i sin kärlek till LP?
Börjar likna din höst med Modigs....
Jag vet inte vem som är mest förblindad, Gavelo av Niederbach eller Rödluvan i sin kärlek till LP?
Börjar likna din höst med Modigs....
+ 5
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Bad_Brett: Det är nog bara du som klarar av att göra den kopplingen på samma fantastiska sätt som du tyckte att Styrelsen och Videbro var missnöjda med Varandra!
Ibland tror jag du är som JFK och går igång på att tycka tvärtemot.
Jag brukar normalt uppskatta dina ”friska” inlägg men senaste veckan har du kört i diket kompis.
Ibland tror jag du är som JFK och går igång på att tycka tvärtemot.
Jag brukar normalt uppskatta dina ”friska” inlägg men senaste veckan har du kört i diket kompis.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Bad_Brett: Bad_Brett talar om troll, kvällen blir bara roligare och roligare, men skön och viktig seger kan vi väl alla MoDoiter enas om?
+ 3
Du trollar bara.