Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
SuneMangs: Nästa gång vi möts får någon av er gärna hålla ett getöga på Niederbach. Hade varit nyttigt med en helt ofärgad synpunkt i Niederbach-gate.