Inlägg: 2736429
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Tarasov: Ja vi håller ändå motståndarna åå utsidan på ert bra sätt.
Dock har vi lätt att fastna långa perioder i egen zon. Nästan främst för man inte gör rejäla uppspel utan det börjar flippas och droppas. Och har man varit inne 45sek, vinner pucken och ställer om men sen tappar den innanför egen blå, ja då blir det jobbigt i benen.
Dock har vi lätt att fastna långa perioder i egen zon. Nästan främst för man inte gör rejäla uppspel utan det börjar flippas och droppas. Och har man varit inne 45sek, vinner pucken och ställer om men sen tappar den innanför egen blå, ja då blir det jobbigt i benen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Tarasov: Det verkar vara mycket fokus på MoDo även i hyndornas lokaltidning. Vi finns överallt
+ 4

Kolla mot Örebro tycker det är liknande där