+ 4
Inlägg: 2736454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Gavelo: Jag tycker att dina argument är lika korkade som de du själv kritiserar. Du har inte mer fakta att komma med, mer än att du hoppar upp på några höga hästar och tycker dig ha mer hockeykunskaper än alla andra.
Jag har full förståelse för att vissa försvarade Sveningsson på den tiden och Niederbach nu, men då den stora majoriteten på forumet har andra åsikter får man nog acceptera det. Det är ett forum för åsikter nämligen.
Det tråkigaste är att det inte skulle bli sådant drev om det inte fanns någon som med alla näbbar och klor in absurdum försvarar honom än hur dålig match han gjort. Det är i mångt och mycket du som skapar hela den här situationen.
Jag har full förståelse för att vissa försvarade Sveningsson på den tiden och Niederbach nu, men då den stora majoriteten på forumet har andra åsikter får man nog acceptera det. Det är ett forum för åsikter nämligen.
Det tråkigaste är att det inte skulle bli sådant drev om det inte fanns någon som med alla näbbar och klor in absurdum försvarar honom än hur dålig match han gjort. Det är i mångt och mycket du som skapar hela den här situationen.
+ 5
Det är bara patetiskt att efter 1-2 omgångar sitta och hacka sönder en spelare som har förtroende från ledarna och sedan inte tro att man kommer ta hand om LP, herregud chilla lite, ge alla 10 omgångar att visa upp sig, sen kan ni börja diskutera.
Jag tycker väldigt många gav bra svar till MK igår, kan vi fortsätta ge positiva svar så ser det riktigt positivt ut, att vi hade målskytte från alla 4 formationer igår är väldigt glädjande.