Inlägg: 2736563
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
KB:
Tyckte det bara blir rörigt med två publiksiffror. Redovisa endast betalande, som det alltid gjorts. Varför måste folk alltid krångla till saker? Om de är 6000 åskådare säger någon, ja men det är nog inte fler än 5500.. so what?
Tyckte det bara blir rörigt med två publiksiffror. Redovisa endast betalande, som det alltid gjorts. Varför måste folk alltid krångla till saker? Om de är 6000 åskådare säger någon, ja men det är nog inte fler än 5500.. so what?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Grattis till sonen Sebbe Ohlsson !!!
En ny hockey stjärna är född !!
En ny hockey stjärna är född !!
+ 18
Ser att JFK redan skrivit nu. Tycker det är bra att vi kör bägge och det är medlemmarna som har röstat fram det. Tror Västerås kört med bägge ett tag också.