+ 1
Inlägg: 2736578
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Silly: hej modogubbar! Bra match igår grabbarna spelade fantastiskt bra i första perren sen chansade danskarna hejvilt men dom löste anstormningen med bravur laget modo.vill hylla lassi extra vilket lugn han agerar med, han äger verkligen
+ 3
Grattis Sebbe.. MoDofamiljen växer!
Kasta in Sebbe nu, Alla gör sin livs match när dom har blivit nybliven farsa!