Golden boy : Ingen aning faktiskt. Kanske en pik till Timrå? Alnö kallas ju för Norrlands Hawaii då tranviken hade "palmer" och finfin sandstrand men nu är förfallet. Väldigt långsökt dock
Inlägg: 2736594
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-09-26 Hemma
Paninaro: Jag tolkade det som Hawaii=klassisk ”önskeresa” och att Övik är lika fint med sin närhet till havet. Men den tolkningen känns nästan för banal för att vara sann 😂🤷♂️