+ 6
Inlägg: 2737892
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}: men viljan och moralen är det inget fel på . Tappa 4-0 kan ju få vem som helst att gå ner sig , att kämpa sig till 2 pinnar är moralhöjande . Jag vet kan Hockey ,spelat både fotboll och handboll även lite maraton.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{5647}:
Det tänkte jag också på. Vi hade oerhört svårt mot just Leksand ifjol.
Det tänkte jag också på. Vi hade oerhört svårt mot just Leksand ifjol.
Fullständigt utspelade och 9-0 bakåt...
Jag tar mycket hellre det här, även om jag gärna sett en bättre match.