+ 4
Inlägg: 2737929
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
NuMo:
Då har han inte träffat mig… Confusius får nog informera
Då har han inte träffat mig… Confusius får nog informera
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
NuMo: Du får vara långsiktigt positiv och det är jag också. Men dessa 3 matcher som vi har spelat har varit ren katastrof spelmässigt. Det finns ingenting positivt i det.
För det första är jag lagd så.
Men jag är också analytisk och förstår att man måste ha tålamod. Speciellt om man måste bygga ett bytt lag, vilket vi gör.
Vad är alternativet?