Inlägg: 2738248
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Tycker han varit ok men inte mer än så.
I hans kedja med Vigneault och Södergran är det nästan alltid den sistnämnde som kommer till avslut.
Alla i den kedjan får jobba lite mer för att Jeppe ska vara sist på pucken oftare
I hans kedja med Vigneault och Södergran är det nästan alltid den sistnämnde som kommer till avslut.
Alla i den kedjan får jobba lite mer för att Jeppe ska vara sist på pucken oftare
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Samtidigt vann han interna skytteligan två av de tre åren i Schweiz. Då är man inte bara en avslutare anser jag. Han hade rätt skapligt med passningspoäng också...
+ 1
sen undrar jag om inte många har haft en liten fel bild av vem han är som spelare. han har väl aldrig riktigt burit en offensiv utan mer varit avslutaren.