+ 17
Inlägg: 2739886
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Nucky: Undra om inte "Sigge" är nu nr 1 på att gnälla här inne , Vi har ju i alla fall inte haft en enda spelare kvar om han hade varit sportchef !
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Nucky: inget av det där spelar nån som helst roll det enda som är viktigt är är vad det står på resultattavlan efter full tid.
+ 1
Med de chanser vi skapade i första och andra perioden hade vi tveklöst kunnat göra 6-7 mål.
Det är klasskillnad på lagen sett till spelet under de 2 första perioderna
HV hade verkligen marginalerna på sin sida ikväll medan det var tvärtom för oss.
Skulle vi möta dom igen imorrn hade vunnit till 100%.
Sånt flyt dom och deras målvakt hade ikväll sker inte ofta.