hockey_21: Fick Sampo feber under dagen i går är det föga troligt att han spelar imorgon.
Inlägg: 2740080
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
{10015}: Lyssnat på Hockeypuls som gästas av journalister från Jönköping samt Sundsvall.
Sandqvist från HV-land kommer med balanserade inlägg både om "sitt" lag samt andra SHL-klubbar.
Klarar av att vara neutral och blir därmed också intressant att lyssna på.
Lidén från ST däremot fullkomligt ÖSER beröm över TIK😆
Hyllar inte bara deras stjärnspelare utan även de i 3/4 får enormt med beröm, låter som ett lag för en VM-turnering snarare än SHL.
Podden faller rätt platt när hejarklacksledare som honom får komma till tals. Gillar annars upplägget med lokaljournalister som pratar om andra lag än sitt eget.
Sandqvist från HV-land kommer med balanserade inlägg både om "sitt" lag samt andra SHL-klubbar.
Klarar av att vara neutral och blir därmed också intressant att lyssna på.
Lidén från ST däremot fullkomligt ÖSER beröm över TIK😆
Hyllar inte bara deras stjärnspelare utan även de i 3/4 får enormt med beröm, låter som ett lag för en VM-turnering snarare än SHL.
Podden faller rätt platt när hejarklacksledare som honom får komma till tals. Gillar annars upplägget med lokaljournalister som pratar om andra lag än sitt eget.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
{10015}: Tror dom har bättre alvedon än vi vanliga dödliga...
Men sen är ju som påpekat risken stor att det drabbar fler i laget. Vi hade väl nån sväng ifjol (eller var det förrfjol?) där vi hade dålig intensitet nån/några matcher där sen ett helt gäng var förkylda.
Flertalet av spelarna har ju småbarn, och vet ju av erfarenhet att det är garanti på förkylning där...
Men sen är ju som påpekat risken stor att det drabbar fler i laget. Vi hade väl nån sväng ifjol (eller var det förrfjol?) där vi hade dålig intensitet nån/några matcher där sen ett helt gäng var förkylda.
Flertalet av spelarna har ju småbarn, och vet ju av erfarenhet att det är garanti på förkylning där...