KB: Mja. Det vet jag inte. Hedqvist ryktas ”gjort bort sig rejält vid sidan av planen” (inte mina ord) och verkar förpassad till J20 och kanske inte får vara kvar utifrån det. Wozniak spås gå topp-10 i draften och då tappar man honom ändå. Jag tycker även han har gett ett halvbra intryck i deras kanaler.
Inlägg: 2740085
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}: En hockeyspelare som gjort bort sig rejält utanför rinken??? Vojne vojne