Inlägg: 2740130
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Tarasov: Dina förklaringar är naturligtvis vettiga.
Och nu pratade jag väl inte hockeyspelare generellt, utan MoDo specifikt. Har bara en känsla att vi alltid haft det problemet.
Tror vi hade typ 56 skottförsök igår, och vann skotten överlägset. HV mäktade med 18 skott, vilket väl matchade deras insats.
Nä jag satt nog några i magen jag med, tränade dock aldrig varje dag 😉
Och nu pratade jag väl inte hockeyspelare generellt, utan MoDo specifikt. Har bara en känsla att vi alltid haft det problemet.
Tror vi hade typ 56 skottförsök igår, och vann skotten överlägset. HV mäktade med 18 skott, vilket väl matchade deras insats.
Nä jag satt nog några i magen jag med, tränade dock aldrig varje dag 😉
Det går fort, läget är inte allt perfekt men man ser till att dra iväg ett skott ändå.
Om jag inte minns fel så har du spelat en den innebandy kan svårligen tänka mig att att alla dina skott kom där du vill i en matchsituation,