+ 5
Inlägg: 2740214
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Tarasov: Och ja - Du har rätt att man får räkna med att få svar på ett öppet forum, kan du anamma samma talesätt till den lite ”finare” sidan av hs?
+ 2
Jag vill lyfta fram Huge som en trevlig användare, och balanserad. Hånade oss aldrig när det var som värst, att svara enstaka gånger när vi kritiserar brynässpelar får man räkna med på ett öppet forum