Chamez: Ser ingen spelglädje alls från MoDos sida i period två. Vad hände? Tycker vi i första perioden visar att det finns driv och vägar att hitta framåt. Men nej, nada efter pausvilan.
Inlägg: 2741010
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
Framnäs: Lägger man ribban vid att ett friläge inte är en målchans så har inget lag skapat en enda målchans under hela matchen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
Framnäs: Vad som hände? Andra perioden knackade på dörren och sa ”nu är jag här”
+ 1