+ 2
Inlägg: 2741657
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
{7426}: bara att hoppas att våran allsvenska stomme lägger i en växel till. Ibland har vi ju lyckats knipa nån seger när vi är ordentligt brandskattade och inte lägger tilltron till "stjärnorna"
Jag tror vi tar ett poäng imorgon.
Jag tror vi tar ett poäng imorgon.
…så de kan lika gärna betyda till efter jul.
…Rundblad spelar ej imorgon. Ev tisdag.