dempa: Jo, det vore riktigt kul om de kunde gå upp och vi blir kvar. Tvärtom om vi åker ur och de går upp… helt andra matcher mot Löven kontra Timrå. No offense till Timrå.
Inlägg: 2741827
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
{10015}: Timrå är det riktiga derbyt. Björklöven är bara plast^^
Men visst ville först inte ha upp studentumeå men kanske skulle vara kul ändå. För mer norrrlandslag och ”Norrlandsderby”
Men visst ville först inte ha upp studentumeå men kanske skulle vara kul ändå. För mer norrrlandslag och ”Norrlandsderby”
+ 2