modomille: Han är saknad helt klart. Ett kungarike för att byta Jasek mot Dickinson. Dock lustigt nog nästan samma tongångar kring lagbygget och prestationen i Rögle-läger som här inne. Men de är nöjd med Josh iaf.
Inlägg: 2743212
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
KB: ÖA saknar också han som bar dem på sina axlarn förra säsongen. Nu får jag mothugg igen men jag är jävligt less på den nya. Han har inte rätt information inför match, kan inte stava och är portad från att vara med i podden då Pelle är tokig på snubben. Harmoni överallt.
+ 1