Inlägg: 2743338
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
KB: Både Alba och Ljungkrantz hade varit intressanta. Jag gillar tanken på Schilkey eftersom det snarare tycks ha varit bristande motivation än bristande prestation som var anledningen till att han slutade. Hade man kunnat väcka passionen i honom tror jag att han hade kunnat bli en riktigt bra SHL-forward. Och vill han ha nära till tjejen men samtidigt en ny utmaning, så är ju MoDo ett intressant alternativ...
Noterar att Emil Alba knappt platsar på bänken i FBK. Kan vara en billig injektion.