Gavelo: så sant. Blir vi detta årets Oskarshamn avgörs på torsdag.
Inlägg: 2743390
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
Sirstalo: Vi har fortfarande två lag efter oss som dessutom spelat en match mer. Tror nog tyvärr vi får vänta till åtminstone lördag eller tisdag innan vi kan sätta Oskarshamns-stämpeln på oss själva.