1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507706 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2743796

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
Makarov: Jag håller med, i era bästa stunder förra säsongen så spelade ni en hockey som förmodligen var i topp underhållningsmässigt. Dock är jag oförmögen att bedöma det eftersom det är en omöjlig ekvation för mig som Timråit. Ett Modo som spelar vägvinnande, underhållande hockey är nog det minst underhållande jag kan föreställa mig

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
mikenomad: Tror det finns hopp för dig ?

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
mikenomad: Du är verkligen ett hardcore-fan😆
Det måste man respektera.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB