+ 6
Inlägg: 2743842
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
{469}: Skellefteå drar också mycket publik! Tror vi håller oss kvar är egentligen bara matchen mot er och mot Leksand som är dåliga hittills på säsongen. Utdelningen kommer att komma tillslut är inte orolig
Olofsson skall väl få växa in i det med iofs.
Nästan mer regel än undantag att spelare som lirat utanför SHL ett tag behöver en liten startsträcka med!
Löven går nog förmodligen upp med och då får både Modo och Timrå en publikmatch till på menyn.