Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
Från Hörnefors: Där har vi det. Det är lite som rullstolsbordtennis. Sjukt underhållande, ett tag, tills man inser att dom bara jävlas med varandra och kör med back-spinnbollar.