+ 6
Inlägg: 2743950
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Lagom överdrivet om du frågar mig. Känns som att han baserar nästan allt på vad han har sett i en match. Som han ofta gör Sanny. Jag har sett Jasek båda ta och göra en del tacklingar och han var bra i kvalet mot HV. Sen måste han såklart steppa upp mer inget snack om saken.
+ 1
Sv: Silly season
Nucky: Tyvärr har Sanny för en gångs skull helt rätt. I ett lag som där det hela tiden pratas om vikten av att få in rätt karaktärer, kan man inte ha en förstecenter som uppträder på det viset.
Omdömet i Barometern börjar kännas mer och mer förståeligt:
Christian Gustafsson: – Lite under hösten tyckte jag att ”han brinner ju inte och åker mest runt”
Omdömet i Barometern börjar kännas mer och mer förståeligt:
Christian Gustafsson: – Lite under hösten tyckte jag att ”han brinner ju inte och åker mest runt”
Tyvärr är den motiverad enligt mig iaf.
"En spelare man åker ut med.." brrr