+ 1
Inlägg: 2744000
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Klart det är anmärkningsvärt när en dyr kapten inte går in på sju backar, men samtidigt har han aldrig kommit med några undanflykter eller snyfthistorier, utan konstaterat att han inte varit tillräckligt bra.
Jasek glider runt som en primadonna. Han borde dock vara lite försiktig, för åker MoDo ut och kontraktet bryts, har jag svårt att se att många klubbar skulle vilja ta i honom med tång om det är såhär det ska ut. Åtminstone inte till det priset han har idag.
Jasek glider runt som en primadonna. Han borde dock vara lite försiktig, för åker MoDo ut och kontraktet bryts, har jag svårt att se att många klubbar skulle vilja ta i honom med tång om det är såhär det ska ut. Åtminstone inte till det priset han har idag.
+ 1
Ser backsidan som solid. Till och med Rundblad ser jag som en tillgång över säsongens gång. True och Olofsson kommer komma igång. Men vi saknar en förstecenter.