Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
Nucky: Att spela hockey är ju lite som att skådespela. Gäller att leva sig in i manuset. Du kan inte skriva kontrakt för en spännande actionfilm, och sen komma till inspelningsplatsen och tolka det som nån jävla komedi!