Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jag vet att du verkligen gillar juniorerna och följer dom noggrant. Jag har inte vidare koll på junisar kan jag villigt säga - Men de har nog med klubben att göra. Visar man inte att man tror på juniorerna så skapas inte intresset heller.