+ 3
Inlägg: 2745138
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Tack Puffe! Det börjar lösa sig nu. Fått nytt bra välbetalt jobb vid Dyngdiket den 1 nov. Kan då ha råd att betala JFK och dig för bensinen och korvbrickorna på finalvägen till Karlstad till våren.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: nej det råkade bara vara så att det är mitt efternamn :)
Martin gjorde väl bort sig och var inblandade i sabotage mot klubbhuset eller nåt på arenan va, sen vet jag inte vad som hände. Nån annan här vet garanterat. Hoppas han fortfarande hejar på MoDo.
Martin gjorde väl bort sig och var inblandade i sabotage mot klubbhuset eller nåt på arenan va, sen vet jag inte vad som hände. Nån annan här vet garanterat. Hoppas han fortfarande hejar på MoDo.
Du är älskad och saknad, när du inte ger oss visdomar