Man blir grymt orolig när man förlorar mot ett mycket dåligt Växjö som endå har inga problem som helst att leka hem denna match. Vi är genom usla tyvärr, för stor övero iår igen och ett väldigt dåligt värvnings jobb med att pricka spets spelarna.
+ 1