1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507805 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2746356

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
snowden: Jasek är så usel

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Jag sitter och saknar Jinesjö Karlsson. Han hade en förmåga att få sin omgivning att knyta näven i byxfickan och tömma ut sig de sista minuterna i matchen. Jag tror att han hade varit bra att ha i omklädningsrummet nu när det går tufft också, även Folin hade nog den typen av bra ledaregenskaper i ett omklädningsrum. Jag ser inte riktigt någon sån typ i år. vad tycker ni?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB