Chamez: På tal om spelare vi hade behövt, vad gör både Sellgren och Hedqvist i Luleå hockey… :(
Inlägg: 2746368
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robalob: Sellgren har fått mycket skit av Luleås supportrar på senaste. Håller vi oss kvar får han gärna återvända. Efter vad man hört får Hedqvist gärna vara kvar i Luleå.