+ 2
Inlägg: 2746500
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Helt klart för Måns godkänt. Glömde honom i besvikelsen. Även Norlinder har skött sig. Norlinder var en ren bonus. Hur har det sett ut om han inte skrivit på?
Hemska tanke..
Hemska tanke..
+ 1
Jasek, Olofsson, True, Winberg. Jag har inga ord.
Största problemet är att det inte finns någon glädje i laget längre. Ingen ser ut att älska ishockey. Ingen vill äga pucken.
Dysfunktionellt. Som ett dåligt förhållande.